Ritsmaparket
ritsmaparket.nl/
Opdrachtgever | Ritsmaparket |
Regio | Alkmaar en omstreken |
Oplevering | Oktober 2015 |
Tags |
Over Ritsmaparket/strong> Ritsmaparket al jaren bekend in Alkmaar en omstreken als specialist in het leggen en onderhouden van houten vloerdelen. Het persoonlijke advies en de professionaliteit bij het renoveren van trappen en het schuren van oudere vloeren maken Robuust Vloeren een gewilde partij voor vele huiseigenaren met een liefde voor hout.
Het project Samen met Ritsmaparket zijn we begonnen aan een complete vernieuwing van het uiterlijk van het bedrijf. Een nieuwe handelsnaam, een passend logo, een nieuwe huisstijl (uitgewerkt in briefpaper, visitekaartjes en zelfs een e-mail handtekening) en uiteraard een bijpassende website. De zoektocht naar een nieuwe bedrijfsnaam is een creatief zware taak. Deze moet een bepaalde persoonlijke boodschap uit stralen, waar het bedrijf achter staat. Na vele brainstorm sessies is de keus uiteindelijk gevallen op PRACHT PARKET dat boekdelen spreekt over de kwaliteit die het bedrijf levert.
Vanuit deze nieuwe naam zijn we verder gaan werken aan het logo dat zijn wortels vindt in de vorm van een plank en alvast de toon zet voor de moderne uitstraling van de verdere huisstijl. Tevens is een beschrijvende ondertitel toegevoegd om in een oogopslag de core business duidelijk te maken. De huisstijl is gebaseerd op kernwoorden als “Ambacht”, “Robuust” en “Duurzaamheid” in een modern jasje. De website is hier een verlengstuk van en richt de aandacht op visueel bewijs van het te behalen resultaat. Tevens is de website voorzien van een volledig geautomatiseerde prijsopgaaf module waar bezoekers na het invoeren van enkele gegevens een richtprijs te zien krijgen.
Om de website beter vindbaar te vinden hebben we alle teksten op de website toegespitst op bepaalde zoektermen. Tevens is er een Google Adwords campagne opgezet om meer bezoekers uit te nodigen een prijsopgaaf op te vragen.
De website staat reeds online en de automatisch op te vragen richtprijs is een ware bezoekerstrekker! De nieuwe bedrijfsnaam en logo worden positief ontvangen. De uitwerking van de huisstijl in briefpapier en visitekaartjes (en mogelijk in bus-bestickering) wordt binnenkort opgeleverd.